11. Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа. Задачі на дроби.

Урок 1. Множення звичайних дробів

Добутком двох звичайних дробів є дріб, чисельник якого дорівнює добутку чисельників цих дробів, а знаменник - добутку їх знаменників.

При множенні звичайних дробів доцільно у чисельнику записати добуток чисельників, у знаменнику - добуток знаменників цих дробів, по можливості скоротити, а потім виконати множення.

Щоб перемножити звичайний дріб на натуральне число, можна спочатку натуральне число перетворити в неправильний дріб із знаменником, рівним одиниці, і перемножити одержані звичайні дроби.




Урок 2. Тренувальна робота на тему "Множення звичайних дробів"

Спочатку розв'яжіть вправи самостійно, а потім перевірте, переглянувши відео урок. 

Урок 3. Тренувальна робота на тему "Множення мішаних чисел"

Після самостійного виконання кожного прикладу доцільно переглядати пояснення цього розв'язання в уроці

Щоб перемножити мішані числа спочатку треба перетворити їх у неправильні дроби, а тоді виконати множення.

Іноді при множенні натурального числа на мішане доцільно використати розподільний закон множення, перемноживши натуральне число окремо на цілу частину і окремо на дробову.


Урок 4. Множення звичайних дробів у виразах

Знайти значення виразу

Урок 5. Найпростіші задачі на множення дробів.

Задача 1. Автомобіль рухається зі швидкістю 80 км/год. Який шлях проїде автомобіль за  годин?

Щоб знайти пройдений шлях, треба швидкість помножити на час.

Задача 2. У класі 25 учнів, з них становлять хлопці. Скільки хлопців у класі?

Щоб знайти значення дробу від числа, треба це число помножити на дріб.

Задача 3. Розчин солі містить 12% солі. Скільки солі міститься в 260 г розчину?

Щоб знайти відсоток від числа, треба перетворити відсоток в дріб і помножити його на це число.


Урок 6. Складені задачі на множення дробів.

Задача 1. Одна сторона трикутника дорівнює 18 см, друга становить  першої і в  раз менша відтретьої. Знайти периметр трикутника.
Задача 2. Турист за перший день подолав 30% маршруту, а за другий  решти. Скільки кілометрів йому залишилося пройти, якщо довжина маршруту становить 80 км?



Урок 7. Складена задача на знаходження дробу від числа.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВІДЕО: ЗАДАЧІ НА ДРОБИ

  Урок 8. Знаходження дробу від числа.

Задача 1. Михайлик прочитав 7/15 книжки, в якій 300 сторінок. Скільки сторінок прочитав Михайлик?


Урок 9. Знаходження дробу від числа.

Задача 1. Скільки градусів становлять 4/15 від прямого кута?



Урок 10. Знаходження дробу від числа.

Задача 1. В магазин завезли 560 кг фруктів, з них 5/16 становили яблука, а решту апельсини? Скільки кілограмів апельсинів завезли до магазину?



  Урок 11. Знаходження дробу від числа.

Задача 1. Площа поля дорівнює 650 гектарів. За добу було зібрано врожай з ділянки, що становить 24% площі поля. З якої площі (в гектарах) було зібрано врожай?



  Урок 12. Знаходження відсотків від числа.

Задача 1. Розчин містить 18% солі. Скільки грамів солі міститься в 340 грамах цього розчину?

  Урок 13. Знаходження відсотків від числа.

Задача 1. На ремонт школи було витрачено 4340 грн. З них 35% заплатили за роботу, а решту - за будівельні матеріали. Скільки коштували будівельні матеріали?


  Урок 14. Знаходження відсотків від числа.












 

Немає коментарів:

Дописати коментар